keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

MY ROOM

 
MY ROOM from vivianlaura on Vimeo.

Heippa! Tässä tulee sitä lupamaani huonepostausta. Huone on vieläkin "kesken" koska videossa näkyvä vaatekaappini tulee vaihtumaan isompaan, lattia pitäisi vaihtaa, työpöydän lokerikoista puuttuu meikkisiveltimiä, tauluja ja kuvia puuttuu sekä vielä paljon muuta. Odotan vain kun äiti pääsee tänään tentistä pois niin hänelläkin alkaa kesäloma ja pääsemme aloittamaan sisustus projektin. Hommaan itselleni varmaan liukuoviseen vaatekaappiin, koska nykyinen on niin pieni ja ahdas. Olemme myös suunnitelleet minulle omaa ovea, kyllä minulla ei ole omaa ovea. Se kuitenkin vaatisi katon uusimista. Kaikki aikanaan, eikö vain?

Viime postauksessa sanoinkin, että minulla on kysyttävää tästä minun huoneestani. Onko teidän mielestä tuo New Yorkin tapetti sopiva tuohon? Minun mielestäni se on liian tumma, mutta toisaalta se on hieno kuvioinen. Olen miettinyt meidän alakerran maalia, johon on koristelu sellaisia "vetoja", kuten alemmassa kuvassa näkyy. Pidänkö New York - tapetin vai vaihdanko sen tuollaiseen kuvassa näkyvään maaliin vai johonkin muuhun harmahtavaan tapettiin/ maaliin? Auttaakaa, en osaa päättää! :-) Mukavaa, jos pidit videosta ja laita ihmeessä oma mielipiteesi kommentti laatikkoon, menen nyt syömään kanaa ja kirsikoita ja odottamaan että muru pääse töistä, see ya! 

Ps. Mitäs pidätte uudesta ulkoasusta, sekin on vielä vähän työn alla? ;-)


IMG_0710

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti